Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. szeptember 29., szombat

Szénhidrátmentes magos "nemzsömle"


Mivel imádom a különböző kenegetni valókat  úgymint májkrémek, sajtkrémek, padlizsánpástétom stb., muszáj voltam egy hozzá való "zsömle" kikísérletezni. 

Valahol a neten találtam egy alapreceptet amit a saját ízlésem szerint kissé átalakítottam és ezt használtam egész héten. Isteni ami lesz belőle, gyors és egy kis kenegetővel isteni jól csúszik is!

Én kávédarálóban aprított, pirított len-, és szezámmagot, napraforgómagot, kókuszzsírt, sót és szódabikarbónát keverek össze és egy kis mikrózható tálkában 2 perc alatt a mikróban készre sütöm a legmagasabb fokozaton. Ja, mi fogja össze? ;) Egy darab tojás! 

Tudom, hogy nem egészséges a mikró, de annyira jó textúrája lesz a "nemzsömlének"! S milyen gyorsan!

Mivel egész héten készültem a jövő héten megrendezésre kerülő három napos tréningre, majd'minden nap ezt reggeliztem, hogy sok időm legyen készülni, míg a gyerkők nem jönnek haza.

Miután hazajöttek a suliból persze majd'minden nap főztem, amiket le is írok majd itt...

Holnap 10 km-es NATO futás Pesten, reggelire biztos ezt fogom enni a ma Veresen vásárolt szalonnákkal, kolbászkával, savanyúval, és májassal... Hmmmmm, ez maga a mennyország! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése