Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. szeptember 3., hétfő

Nadrágos krumpli

Ismered az igazi "Nadrágos krumplit"? ;) Nagymamám csinálta gyerekkorunkban nekünk reggelire. Nem tudom, unokatesóim mennyire szerették, én imádtam! Főtt krumpli volt, zsíros-hagymás-paprikás szafttal.... Hú, de jó volt!

Egy hiba van. Krumplit nem eszek lassan fél éve... Na, de! Na, de ha lemegyek 59 kg-ra ez lesz az ünnepi ebédem! A krumplit ugyanúgy héjában, egyben fogom megfőzni. A szaftit pedig kókuszzsírban egy kis kolbásszal megsütve, később hagymával és pirospaprikával gazdagítva fogom elkészíteni. Hú, de isteni lesz! Már most érzem a számban és érzem a számon, ahogy csurog a krumpliról le a szaft. Ó, de jó...!!!!!!!!! Imádok enni! ;))))

Nem régen értünk haza a Férjemmel Pestről. Nekem olyan édes, aranyos férjem van, aki egész napos munka után is képes autóba ülni, csak azért, hogy bevigyen nevezni a félmaratonra! Bizony. Ugyan van egy ici-pici hibája, nevezzük ezt kettőnk között darának... ;))) Aki olvasta a Marhapörköltes szösszenetemet, az tudja miről beszélek! Szóval, bementünk mert a neten azt írták este nyolcig nyitva vannak. Hát igen, éppen csak azt felejtették el, hogy fél hatig lehet nevezni... Remek. Arra jó volt ez a kis kiruccanás, hogy ketten voltunk, gyerekeket itthon hagytuk erre az egy órára! ;) 

Nem állítom, hogy sokat beszélgettünk, mert először annyira szép volt a naplemente, hogy folyamatosan azt akartam megörökíteni, majd pedig hazafelé a csalódottságtól és a felgyülemlett stressztől elkezdtem sírni...Bélám akarta! ;)  Azt mondta, sírjak nyugodtan, jobban fogom magam érezni és a gyerekek sem látják... Így végigzokogtam az utat hazafelé. Nem értem mitől vagyok ilyen érzékeny mostanában... 

Valahogy mostanában vannak pillanatok amikor annyira nem találom a helyem! Mindenem megvan, szeretnek, szeretek, azt csinálhatom amihez kedvem van, tényleg nagyon szerencsés vagyok és mégis... Az ilyen csajokra mondják, hogy H..... P......? ;) Bélám szerint egyszerűen Nő vagyok és így érzékeny. Annyira jó fej Férjem van!  ;)))))))))))))))))))))))

Papám első pillanatra megkedvelte Bélát. De sokszor eszembe jutnak a Nagyszüleim! Úgy szerettem, szeretem most is őket és fáj, hogy már nincsenek.... Tudom, hogy azután, hogy meghalt a Papa, az volt a jó, hogy Mama is elment, de...., de akkor is. Apukám halála után, már ők voltak a Szüleim. Nagyon sokszor gondolok rájuk!

De jó is lesz a nadrágos krumplit a lánykori, 9 évvel ezelőtti súlyommal enni! Már csak 1 - 1,5 kg és jöhet!!!!!!!!!!!!! Hmmmmmmmmmmmmmmm! ;))) Isteni! 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ha Zolit is megkérdezed azt mondhatja amit én: imádjuk :)

    unokaöcséd :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor csinálunk egyszer csak egy nadrágos krumpli partit! Hm? ;)

    VálaszTörlés