Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. október 6., szombat

Kókusztekercs

Ezen a héten háromnapos tréninget tartottam Pesten. Kedden délután mentem el itthonról és tegnap este jöttem haza... Szállodában voltam, főznöm nem kellett. Nem mintha ez nekem jó dolog lett volna... Sőt, inkább nehezebb volt, mert ugyan svédasztal volt és volt mindig két-három-négy féle étel, mégis kötve voltam...

Nagyon fárasztó volt, mert általában kilenc órakor kezdtünk és este tízig, tizenegyig eltartott a nap a megbeszélésekkel. Csütörtök estére kerültem olyan fáradt állapotba, hogy az estére felkínált brassói és lasagne közül a tésztás lasagne-t választottam... Ja és az egyik csajszi által hozott kinder schoko bonsokból is lecsúszott vagy 10-15 db... ;))))) Máskor bizti kibekkeltem volna másnap reggelig, míg nem lesz szénhidrát mentes étel, de nem bírtam. Aznap este, míg a Kollégák pálinkával és egyéb alkoholos italokkal, addig én szénhidrátbombákkal lazítottam. Isteni volt! ;D Jóformán március óta nem ettem tésztát.

A mai rántott husit követően amit maglisztes-tojással is el lehet készíteni, este nyolc után édességre vágytunk, így kókuszgolyót kezdtem el készíteni. Mivel azonban még mindig fáradt vagyok, nem volt kedvem golyókat sodorgatni. Volt a hűtőben mascarpone, Matyival pedig elugrottunk magozott meggyért (amiben azért találtam két magot!), úgy döntöttem, hogy a sokkal kevésbé munkás de ugyanolyan, ha nem finomabb tekercset fogok készíteni! Elkészítettem a "tészta"alapot darált zabpehelyből, holland kakaóporból és édesítőből valamint tejből. Miután összedolgoztam őket, adtam hozzá egy kis kókuszpelyhet, majd rásimítottam egy centi vastagon fóliára. Ez után a mascarpone került rá, amelyet cukorral és kókusszal kevertem habosra. Miután ez megvolt a "két emeletre" ráhalmoztam a már valóban magozott meggyet és feltekertem. 

Isteni lett! Hmmmmm, édes, krémes és a meggytől pedig vannak benne savanykás pillanatok. Nagyon finom.

Imádom a munkám, mindig újabb és újabb embereket megismerni, újabb életekbe bepillantást nyerni, de ezek a három-négy napok, a magát a tréninget megelőző jó pár napos felkészüléssel, sokszor olyanok mint máskor két hét. Szóval most a következő tréningig, amit már most várok (!), újra felveszem a ritmust és folytatom ott ahol abbahagytam. Kezdem is holnap a maratonon, ahol Eikiden váltóban két részt futok le, összesen olyan 14 km-ben. ;))))




3 megjegyzés:

  1. Jól olvastam?? Cukorral keverted habosra? :))
    Ezt is el fogom készíteni, valami isteni lehet, a mascarpone nagyon jó ötlet hozzá!

    A futásodat már nem is kommentálom, az szinte természetes, hogy lecsúszik neked napi 10-15 km...de hogy 10-15 schoko bons is ?? :))

    VálaszTörlés
  2. Mármint cukormentes cukorral! ;) Ezt a képzavart, mi!? ;DDDD

    VálaszTörlés
  3. De még milyen simán csúszott......! ;))))

    VálaszTörlés