Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. szeptember 10., hétfő

Gombaszószos virsli, zellerszalmával

Egy nappal a nagy futásom után, reggel érdekes mód semmi izomlázam nem volt. Volt és van viszont 7 vízhólyag a lábamon. ;))) Bármit, csak cipőt ne!

A mai ebédhez az itthoni dolgokat akartam felhasználni. Volt itthon egy rakás virsli, zeller, tejföl, gomba és hagyma. Mivel a gyerekek nem igazán szeretik a gombát, ezért azt kapásból tudtam, hogy a gombát teljesen át kell változtatnom ahhoz, hogy ezek a kis purdék elfogyasszák.

Így jó sok hagymát (5-6 fejet) pirítottam kókuszzsíron, majd rászórtam az alig, lusta asszonyként felvágott gombákat, megsóztam és hagytam lefőni a levét. Közben felkarikáztam a virslit és mielőtt hozzáadtam volna a gombához, megpirítottam a karikákat. Ezt követően elegyítettem a gombás hagymát jó sok (két nagy doboz) tejföllel, borssal és egy kis  curry-vel. Mielőtt összekevertem volna a sült virsli karikákkal a szószt, leturmixoltam azt, hogy véletlenül se lehessen felfedezni benne a gombát.

Simike szerint király finom volt, Anna egyből kiszúrta, de azt mondta, ha nem gondol rá, hogy gomba, akkor finom. Mivel Matyi nem tudott a 70%-os gombatartalomról, így igen jóízűen fogyasztotta el. A gyerekek zsemlével, míg mi Bélámmal megtisztított és szalmára vágott, majd krumpli módjára kisütött zellerszalmával fogyasztottuk. Nagyon finom volt tényleg!

Vacsi után elmentem a gyerekekkel egyet sétálni. Matyi és Soma persze hozták a formájukat. Matyi jégkását, míg Simike, én és Anna gépi fagyit ettünk. Idén most ettem először fagyit. Soma egy nyalás után azért nem volt hajlandó megenni a fagyiját, mert rászállt egy méhecske...?! Ahogy jöttünk hazafelé, Siminek sikerült kivernie Matyi kezéből a jégkását, amire Matyi idegességében, csak annyit tudott mondani, hogy: Soma! Mondtam, hogy nem veszik többet! -Azt akarta mondani, hogy Soma mondtam, hogy ne vegyél többet, de a jégkása elvesztése fölötti fájdalmában, teljesen összekavarodott. Annyira nevettünk!

A kamaszok aztán azzal húzták egymást, ki hogy kezd el "járni" az aktuálissal. Jó ha tudjuk, hogyha valaki már kétszer lájkolja egy képünket, akkor már simán kapcsolatba kerülhetünk... Ha, meg még meg is "böknek" az már tuti járás! ;)))) Haláliak, amennyire fel tudnak néha bosszantani, annyira szeretem őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése