Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. szeptember 4., kedd

Mandulás-zabpelyhes ropogós

Mivel mindjárt itt a félmaraton és tölteni akarom a szénhidrátraktáraimat, gondoltam egyet délelőtt és ledaráltam öt kávédarálónyi zabpelyhet, összekevertem 4 tojással, mandulával, édesítőszerrel, natúr kakaóporral és kókuszolajjal. 

Végre nem felejtettem el venni sütőpapírt, mikor mentem Simiért az oviba, így arra helyezve megsütöttem őket. 
Sütőpapír nélkül ezek a sütik leragadnak, így ez a kellék ugyanolyan elengedhetetlen mint a kókuszolaj. 

Matyi szerint: "-Mintha lenne benne marcipán, jó csokis és jó ropogós amit én szeretek. Mennyit ehetek?" ;))) 

Úgy látszik, jól sikerült. Gyors és finom. És nincs bűntudat! ;) Főleg, ha az embernek legalább egy olyan gyereke van, mint nálunk Matyi... Semmi nem marad meg jóformán másnapra, szénhidrát raktár túltöltésre esélyem sincs! ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése