Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. szeptember 16., vasárnap

Magos Stefánia vagdalt hagymaszalmával

Most ahogy írom ezeket a sorokat, a tegnap esti X Faktorban elhangzott Lass Bea énekét hallgatom. Helló - Lass Bea Hát valami fantasztikus volt! Ahogy tegnap este is, most is bennakad a lélegzetem... Annyira megérint mind a Hölgy, mind a hangja, a szenvedély amit sugároz, az egyszerűsége és mégis karizmatikussága...! Fantasztikus!

A dal is jó persze. Majd mindenki így vagy úgy, de tud vele azonosulni. Ebben biztos vagyok. Persze, mindent a saját kis életünk, tapasztalatunk szerint hallunk ki. Én mivel elég érzékeny vagyok, majd' az összes "szenvedős" dallal, történettel tudok azonosulni. És élvezem. Még ha sírok is. ;)

A mai napom nagyon jó volt eddig és most mégis megérint ez a Dal, vagy a Hölgy, vagy amit énekel, nem tudom... Átélem a fájdalmát. Mert biztos vagyok benne, hogy van neki.

Nekem itt megint a Pillanat hatalma jön be... Azt mondja nekem ez az előadás- és lehet nagyon rossz úton járok, hogy Bea valakinek, valaki miatt énekelhette ezt a dalt ilyen szenvedélyesen. De szeretnék is így énekelni! Valami olyan jó lehet mint a futás, kiadhatja az ember a felgyülemlett érzéseit... Csak ez csodálatos, sokaknak tetsző, sokakat megérintő tevékenység.

Komolyan, mi számít ebben az életben? Most már tudom. Csakis a pillanatok. Kevésnek tűnik hetekhez, évekhez vagy egy egész élethez képest, de -közhelyesen- ebben a rohanó világban, itt ahol állandó impulzusoknak vagyunk kitéve, szerintem csak pillanatokra lehet a tökéletességet megélni. Nincs itt semmi, ami állandó lenne! Semmi. S ha ezt elfogadom, s elfogadtam, sokkal könnyebb! Ugyan már évszázadokkal, sőt évezredekkel ezelőtt is tudták a bölcsebbek, hogy a pillanatnak kell élni, Ady Endre is megírta, de amíg az ember a boldogságot, az állandó jót kergeti, nem jön rá, hogy pont ezzel lehet igazán elkerülni azt. 

Persze nagyon tud fájni, mikor az amit mi nagyon szeretünk, vagy ami fontos nekünk véget ér, ott, abban a pillanatban nem oly könnyű megélni, hogy pillanatokig tart csupán, de ha egyszer nincs tovább...

Talán ötödször vagy hatodszor is hallgatom, miközben írok. S még mindig nem unalmas nekem. ;))) 

S miközben ezt a számot hallgatom és írok, sül a Stefánia vagdaltom a sütőben és isteni illatokat áraszt, visszarángatva a mélázásból. Mivel nem használok semmi gabona lisztes terméket, így a fél-fél kiló sertés és marhahúshoz egy kávédarálónyi pirított len-, és szezámmagot, valamint napraforgómagot, tojást, sót, borsot, pirospaprikát és apróra vágott hagymát kevertem. Formába tettem és főtt tojást helyeztem bele. Most pedig sül a drágám. 

Köretként finom ropogós tepsiben, sütőpapíron sült hagymát akartam készíteni. Különböző kertészeti és barkács nagy áruházak mellett lehet kapni amerikai hot-dogot. Plusz lehet rá kérni azt a jó kis barna, pirított hagymát is. Imádom. Ilyet akarok kikísérletezni. Ez a mostani, nem lett barna se és ropogós sem, szerintem adalékanyag hiány miatt, de finom lett. Édeskés egy picit, de a vagdalttal isteni lesz!

S ugyan pillanatok alatt el fognak fogyni, de azok a pillanatok örökre megmaradnak! Már ha valóban finomak (fontosak) voltak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése