Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. szeptember 14., péntek

Bundás sós-, és édes- csípős mellhúsi

A mai napom azzal ellentétben, hogy 5 00 kor jelzett a telefonom, nem futással kezdődött. Mikor lekapcsoltam az ébresztést, átfordultam a másik oldalamra és vissza aludtam. Isteni volt! Hétkor ébredtem, mikor tüntetőleg Anna elkezdett zörögni a müzlis tálkákkal... Tényleg felháborító, hogy már hét óra és én még alszom. ;)))

Miután a gyerekeket száműztem oviba, suliba, most már hármójukat három helyre, a Férjem után mentem a rendelőintézetbe. Miután elintézte amit akart, nyakunkba vettük a várost és csupa hasznos dolgot vásároltunk. ;))) A délelőtt izgalmas eseménye volt, mikor pénzt akartam levenni a vállalkozói kártyánkról és az automata közölte velem, hogy nincs jogom használni ezt a kártyát... Hát itt leesett az állam! Bakker, ennyire fejlett lenne a technika, hogy látják, hogy én nem a kártyán szereplő név tulajdonosa vagyok...?! Vagy B. intézkedett volna...? Mikor kezdtem volna felborogatni az automatát -persze nem, kijött a biztonsági őr és az a "drága" bankomat egyből kiadta a lóvét! Ilyet?!

Ezután hazajöttünk és nekiálltam az ebédnek. A pontosan déli ebéd Bélám miatt úszott el... Ugyanis elővette a kolbászt. Jajj, nem azt!!! A jó kis dányi kolbit... Annyira jó az a cucc! Magában is, de paprikával, paradicsommal, hát valami isteni!

Az ebéd készült, méghozzá jó kis csirkemellkockákat vágtam, majd belekevertem a frissen pörkölt, majd ledarált szezám-, valamint lenmag és tojás, só keverékébe. Ennek olyan jó kis sűrű, palacsinta tészta szerűnek kell lennie. A felét natúr, sósan készítettem el, a másik felét pedig még összekevertem egy kis édesítővel és erős pistával. Mindannyiunknak nagyon ízlett!!! Még a tegnapi napon készítettem káposztasalátát is. Felszeltem a káposztát vékony csíkokra, majd leöntöttem forrásban lévő sós, köménymagos picit ecetes, édesítős vízzel. Nem értem, miért kellett a gyerekeket korrumpálnom TWIX és MILKA csoki beígérésével, ha elfogyasztják... ;)))) Zizzent mind a három. De megették!!! ;))) Egyébként tényleg jó lett, éppen csak még abban a korban vannak amikor a saláta, zöldség gáz.

Mivel hajnalban nem voltam futni, most este mentem el. Nagyon jól esett, isteni volt! A besnyői templomig futottam le, majd vissza. Olyan kilenc kilométer volt összesen, ötven perc alatt. Hááát, hazafelé majd végig emelkedő volt! Persze odafelé meg leejtő. De annyira jól ment a futás, nagyon élveztem. Volt egy pár perc a futás alatt, mikor annyira hálás voltam, hogy futhatok, hogy egészséges vagyok, hogy bírom, hogy hogy hogy... Nagyon jó volt! Időközben rám sötétedett, s olyan spirituális volt... Imádtam!




E sali különlegessége, hogy Mamám több tízéves kerámia táljában van! ;)))
Imádok élni!!! Szeretek mindenkit! ;)))))))))))))))))))))))) -nem kell megijedni, ez a szokásos endorfin löket a mozgás miatt! Mindenkit biztatok a mozgásra! Lehet, hogy nehéz elkezdeni, de csak kitartás és akarat kell. Igazán boldogító, mikor végzünk az aznapra eltervezett adaggal, mert teljesítettük a tervünket és valóban szabadul fel endorfin is. Csak rám kell nézni, mikor abba hagyom! Nem csak a vége miatt vigyorgok... ;)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése