Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. október 26., péntek

Extra csokis brownie süti

Egészen este tízig rendben volt velem minden. Ekkor történhetett valami... Valami ami elindított a konyha-kamra-sütő háromszögbe.

Egyszer csak azt vettem észre, hogy Férjem csodálkozó tekintete közepette darálom a kókuszreszeléket (20 dkg), keverem bele a holland kakaóport (4 ek), mazsolát, édesítőt, reszelem a két almát és ütöm bele a tojásokat (2 db) s végül az egészet keverem, kutyulom össze a szódabikarbónával és a kókuszzsírral (10 dkg). Ezután sütőpapírra helyeztem őket, miután vizes kézzel fasírtformákra lapítottam a kis édes, kakaó illatú és puha testüket. Annyira zabálnivalók!

Igazság szerint már így nyersen is megkóstoltam a tésztát... Hmmmm, utálom, hogy nyami, de ez tényleg nagyon nyami lett! Még így sületlenül is. :)))) Megkóstoltattam Bélával és egyből meg is bocsátotta a három perc darálást, ami megzavarta az esti pihenését. A fiúk szerencsére fektetés alatt voltak, így ők csak reggel fogják elpusztítani a rájuk eső részt! Matyi persze egyből ezt rendelt reggelire. :)

A kis drágák szépen, takarosan, egymás mellett sülnek 150 fokon. Mielőtt leültem volna írni, odatettem egy kis jénai tálat a tűzhelyre, belenyomtam kókuszzsírt és édesítőszerrel valamint kakaóporral elegyítettem őket. Most félrehúztam és ha megsült és kihűlt a süti, rácsurgatom majd. 

A kókuszolaj 24 fok alatt megdermed, így vagy a kamrában, vagy a hűtőben kell majd a sütit tárolnom, hogy a csokimáz dermedt legyen. 

Úgy látom lassan megsülnek a kicsikék, így ki is veszem őket és jön a kóstoló.

....

Ma nem futottam, pihenő napot tartottam. Holnap viszont kénytelen leszek. Sokat. Nagyon sokat. Valami pompás lett ez a sütemény! Annyira jó csokis, nedves a tésztája, puha a textúrája... Hmmmmm! Muszáj voltam a csokiöntetet is lemeózni... Ajjaj, figyelnem kell mert a Férjemnek nem volt elég egy süti kóstolónak! :) Szóval jól megmártottam a sütikét az öntetben! Még meleg a csokikrém, így a lassan hűlő tészta ahogy szívja a csokiszószt... Ez maga a mennyország! 

Azt hiszem ez az eddigi legjobban sikerült paleo sütemény, amit készítettem! Egy órán belül készen is van! Fenséges lesz téli délutánokon is, mikor kint a szürkeség, s a hideg, bent pedig pattog a kandallóban a tűz és majszoljuk majd a brownie-t. Idilli...! :) 


Most már csak arra kell vigyáznom, hogy reggelig el tudjam dugni olyan helyre a süteményeket ahol senki sem találja meg! Már ha az szeretném, hogy mindenkinek jusson. Akarom...? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése