Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. augusztus 30., csütörtök

Stog Lee kínai édes-erős csirkefalatok

Ma reggel mikor felébredtem még sötét volt. Sajnos most már fél hatkor hajnalban megint sötét van... Este úgy feküdtem le, hogy reggel megyek futni, de mivel ma Budára kellett mennem és előtte rendet akartam tenni, így lemondtam róla. Egy interjúra mentem. Az az érdekes benne, hogy kb. két hete fogalmaztam meg, hogy egy pont ilyen munkát tudnék magamnak hosszú távon elképzelni. S mi történik? A hét elején kaptam infót, hogy ilyen területre keresnek valakit.... Véletlen? Szerencse? Sors? Szerintem egyik sem. Vonzás. Bármit akartam az életemben minden megtörtént. Az is amit nem akartam, de sokat gondoltam rá. 

Ez a jobb félni, mint megijedni mondás szerintem iszonyú károkat tud okozni. Amire gondolunk, amire sokat gondolunk, megtörténik. Varázslat? Csoda? Nem. Egész egyszerűen azokat a dolgokat vesszük észre amik a vágyott, vagy éppen nem vágyott dologgal kapcsolatosak. Ezért nagyon fontos, mire gondolunk! Nekem sokszor vannak aggodalmas gondolataim, de igyekszem azokat azonnal jóval kicserélni. Azt gondolom, hogy akár bekövetkezik az amit nem akarunk, akár nem, kár az addigi órákat, napokat, heteket, hónapokat vagy akár éveket tönkretenni a félelemmel, aggódással!

A munkát is meg fogom kapni. Azt az ígéretet kaptam, hogy a jövő héten adnak választ. Ők még nem tudják, hogy engem választanak, én viszont már igen. Úgy is élek. ;) A trénerkedés mellett Banki támogató vagyok. Tudtad? ;)))

A reggeli iszonyatosan megkívánt sonkás-camping sajtos szénhidrát csökkentett pékárú után, amit sajnos meg kellett osztanom életem párjával -így csak kevés jutott- tizenegy körül mikor jöttem hazafelé nagyon megkívántam az édes-erős csirkefalatokat. Régen biztos beugrottam volna a StopShopba, de mióta feltették nekem a kérdést, láttam-e már kínai sírokat, s ugye új életet is kezdtem, magamnak kellett megcsinálnom. 

Azon gondolkodtam mivel tudnám helyettesíteni a fehér lisztes bundát, ami egyszerre édes és erős. Mivel imádom és volt is itthon szotyi, persze tisztított, így azt vettem elő. Lenmaggal. Kávédarálón ledaráltam két adag natúr napraforgómagot, egy rész lenmaggal. Hozzáadtam jó pár tojást, édesítő lötyit, illetve chiliport... Beleforgattam a húsi kockákat és kókuszzsírban kisütöttem őket. Simi szerint olyan marha jó volt, mint egy léghajó, míg Matyi szerint mogyorós chips ízzel bírt. ;) 

Ezek a magos bundák, sütő alapanyagok azért jók, mert nem szívódnak fel mint a lisztek, így majd'hogy negatív kalóriaként -több kell a megemésztésükhöz, mint amit adnak- működnek, valamint nagyon jó tisztítók és ásványi anyag források. A kókuszzsírt, ami ebben a melegben inkább olaj, mert 24 fok felett a zsír állaga  olajjá változik, ugyancsak azért szeretem, mert nem szívódik fel mint a többi olaj, nem lehet túlhevíteni és többet lehet használni úgy, hogy nem alakul át rákkeltő anyagok tömkelegévé... 

Szóval valódi Stog Lee kínai édes-erős csirkefalatokat ettem a fiúkkal ebédre. Én tartárral, ők pedig friss zsemlével. Matyi szerint nagyon laktat, ami szerintem a lenmag miatt van.

Biztos jól esett volna hozzá valamilyen friss saláta, de az időhiány miatt ez jutott. Gyors és finom! ;)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése