Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. augusztus 26., vasárnap

Babapiskóta -tej, cukor és lisztmentesen

Babapiskóta - tej, cukor és lisztmentesen

Ebéd után azon gondolkozva, mit lehetne ezen siserihadnak úgy készíteni, hogy mi -reformdiétásállandóanfogyókúrázó felnőttek is fogyaszthassunk belőle, beugrott a babapiskóta.

Elővettem 6 darab tojást, a fehérjét a sárgájától szétválasztottam, s a fehérjét egy kiskupak ecettel kemény habbá vertem.

A sárgáját meglötyiztem egy kis édesítőszerrel, majd a ledarált kókuszreszeléket hozzáadva összekevertem.

Ezután elegyítettem a fehérjével, habzsákba tettem, rányomtam a kókuszolajos tepsire és szép egészséges barnára sütöttem.

Még ugyan csak én kóstoltam, de szerintem finom lett! ;-)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a recept! Mennyi reszeléket használtál a 6 tojáshoz?
    Üdv.: Zóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zóra! Ezzel bajban vagyok.... :D Amennyit felvesz. Ez tág fogalom, tudom, de pontosabban nem tudom...

      Törlés