Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2012. augusztus 26., vasárnap

Sajtos zöldségpárnák, lila hagymás paradicsomsalátával és mentás limonádéval

A mai napra is valami grillezhető zöldségebédet képzeltem el. Mikor befutott egyik Barátunk egy óriási saját termelésű cukkinivel és több kiló paradicsommal már tudtam is, hogy ezekből fogok kiindulni. 

A cukkinit és a most már mindig itthon lévő trappista sajtot ( mely a szénhidrátot hivatott mellőzni ), összekevertem még kockára vágott hagymával, paradicsommal, megszórtam sóval-borssal-grillfűszerrel és hozzáadtam jó pár tojást és egy kevés zabpelyhet. Egy kis időre félretettem, hogy megszeressék egymást az alkotórészek és nekiálltam a salátának. 

A kisebb paradicsomokat felkockáztam és a lereszelt lila hagymával, sóval, olívaolajjal és egy kis kupaknyi ételecettel, pár csepp édesítővel összekevertem. 

A saláta valószínűleg jól sikerülhetett, mert drága leányzóm aki már valószínűleg édesanyja pocakjában is bojkottálta a salátákat, nemhogy evett belőle, de még repetázott is... Vannak  még csodák! ;)))

Az elkészítési idő a párnácskák grillezését is figyelembe véve olyan 40 perc. Gyors és finom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése