Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2013. január 28., hétfő

Krumplimentes lapcsánka

Nagyon éhes vagyok, pedig fél tíz.... Este. :) Lapcsánkát kívánok... De krumplit nem akarok enni, így az itthon lévő zöldségek közül választottam. Zeller és karalábé, hagymával és fokhagymával, pici zabpehellyel és tojással keverve össze, sóval és borssal fűszerezve.


Hmmmm, már csak az elképzelése is! A legnehezebb meló belőle a két első, alapot adó zöldség lereszelése. De ha rendelkezik az ember lánya egy ugyancsak éhes férfiszeméllyel, akit konyhalányként is használhat, bizony igen könnyűvé válik a folyamat. Miután a zöldségeket lereszeltettük lakótársunkkal, jól összedolgozzuk a hozzávalókat és kókuszzsíron kis lapos pogácsákat formázva kisütjük őket. - Eddig tartott az elmélet.

 Mert a gyakorlatban a kiskukta bizony nagy darabokra reszelte a zöldségeket és így azokat kínálhattam tojással, bizony nem voltak hajlandóak összeállni... Egy kisülés erejéig sem. Hát ilyenek ezek. De én vagyok a hibás, hiszen nem szakemberre bíztam az előkészítést. :) Mentve a menthetőt, így egy teflon edényt jól teleszedtem a "lapcsánkával" és hagytam és hagytam és hagytam szépen pirosra sülni az alsó felét. Majd ekkor már sikerült nagyobb darabonként fordítani rajta és úgy ki is szedni. Forrón, hideg tejföllel tálaltam és faltuk föl egyből! Élvezeti értéke magas, hizlaló értéke nulla volt. :)))

Ma Gyöngyösön dolgoztam és sajnooooos, kénytelen voltam elfogadni egy szelet normál Rigójancsi tortát. Születésnapot ültek és udvariatlanság lett volna visszautasítani az ünnepi süteményt. Ennek kapcsán azonban muszáj voltam a mai tápanyagbevitelemet lecsökkenteni, így mikor hazaértem négy óra körül, egy szál kolbászt voltam kényszerűségből elfogyasztani húsz deka igazán jó aszpikos sonkával. :) Ez aztán a kínzás!!! Imádom a kolbászt! :))))) Meg az aszpikos sonkát! Hmmmm, isteni volt!!!! Imádok enni! Is. :)


Fentiek alapján a mai napom igazán finoman telt! A tegnapi mélyponttal szemben ma ismét a csúcson voltam! Nagyon jól éreztem magam. És érzem most is! Ennek ellenére, azt hiszem reggel futással kezdek... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése