Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2015. november 18., szerda

Masszázs

Nagyon szerencsésnek tartom magam. Szerencsésnek, hogy voltam annyira nyitott és bátor, hogy meglépjem, hogy ugyan 37 évesen, de azt csináljam amit imádok! Masszírozni. Igazán szeretek masszírozni. Nagyon szeretek érinteni. Ez egyfajta feltöltődés számomra. Lelkileg teljes mértékben feltölt és boldoggá tesz, mikor érinthetek, simíthatok, masszírozhatok. 

Teljesen lényegtelen, hogy férfi, vagy női testet masszírozok. Mindkettő ugyanakkora örömmel tölt el. Imádom csinálni, s igazán hálás vagyok minden Vendégnek, aki engem tart megfelelőnek arra, hogy megmasszírozzam Őt. Minden test elvarázsol, mindegyiken van valami igazán szép. A bőr színe. Az állaga. A tapintása... Csodálatos minden test amivel eddig találkoztam!

Ugyan saját döntés alapján nincs, de ettől függetlenül most nincs igazi, szerető érintés az életemben. Persze sokan szeretnek, sokan ölelnek át mikor találkozunk, fogják meg a kezemet, de az igazi, Társi érintés hiányzik.... Nagyon. S ez a fajta munka, amit igazán nem is érzek munkának, valamilyen szinten megadja ezt is. Fantasztikus érezni, hogy egy-egy masszázs előtt még idegenek vagyunk a Vendéggel és a fél óra, másfél óra masszázst követően viszont már az érintéseknek köszönhetően eljutunk egy olyan bensőséges szintre, hogy szinte barátokká válunk. Nagyon sok mindent lehet megtudni masszázs alatt. A ruháikkal együtt szinte a gátlásaikat is levetik és lehetőséget adnak arra, hogy a lelküket is megérintsem. Csodálatos ez számomra. Nagyon jó látni és hallani, hogy mennyi fantasztikus ember vesz körül. Mindegyikük egy-egy külön kis világ, sokszor óriási gondolkodásbeli különbségekkel, mégis annyira szeretetreméltóak! Olyan közel lehet kerülni egy kezelés során! Nagyon érdekes, de egyszerűen nem tudom nem szeretni azokat akiket masszírozok. Kötődni kezdek hozzájuk!

Akkora boldogság fog el nagyon sokszor miközben egy-egy hátat simítok, hogy Úristen, de jó ahogy a tenyerem suhan a másik bőrén, de boldog vagyok az érintésétől! Nagyon sokszor elönt az az igazi szeretet érzés! Az, amitől melegség támad az egész testemben és könnyes lesz a szemem. S ami igazán érdekes, hogy a legtöbbször libabőrösek lesznek ekkor, s azt mondják, hogy bizsergést éreztek, nagyon jó érzést. Átmegy a ki nem mondott, csak megélt szeretet!!! Fantasztikus!

A masszázst -mint tevékenységet- szeretem a legjobban jelenleg az életemben! Imádom csinálni! Rendkívül hálás vagyok érte! Hálás vagyok, hogy megtalálhattam az utamat és azt csinálhatom és azért kaphatok pénzt, amit még élvezek is! Amiért érdemes reggel korán felkelni, ami minden egyes alkalommal izgalommal és boldogsággal tölt el! Amiben sikerélményemet lelem. Ami által több lehetek. Amit szenvedéllyel tehetek!

Kevés olyan jó dolgot tudok elképzelni, mint mikor valaki nagy izomfájdalommal jön és a masszírozásomnak köszönhetően másnapra jobban lesz! Csodálatos érzés!!! Köszönöm!

A jókívánságomat így láttam viszont. :)
A mai napom Pesten telt el. Jó pár masszázsom volt. A Vendégek 80%-a férfi. Imádom őket! Mind egytől-egyig kedves. Szinte kisfiúk a kezeim alatt. Döbbenetes számomra, hogy még Ők is milyen szinten képesek megnyílni! Csak csacsognak, csacsognak, majd jóval nagyobb számban szundítanak bele a masszázsba, mint a női vendégek! ( :D ) Még, hogy a férfiak nem pletykásak....hahaha! Dede! Azok! Egytől-egyig!!!! 

Rendkívül jól esik a szeretetük, a ragaszkodásuk. Jó megélni, hogy szeretik azt amit adni tudok. Persze az Ő megnyílásuk kicsit tovább tart mint Hölgy társaiké, de azt tapasztalom, hogy ezzel ellentétben azonban sokkal inkább képesek kötődni is, mint a Csajok. Sőt! Kampányolnak is! :)  Jelenleg abban az irodaházban én "csak" egy Kollégát helyettesítek, de ahogy visszahallottam, a maradásomért harcolnak. Nem találok szavakat.... Kell ennél több???? 

Sok mindennek elfedi a hiányát a masszázs számomra. Életmentő. A lehető legjobb ami történhetett velem. Olyan ez, mint mikor valaki éhezik s egyszer csak, hosszú idő után, mikor már majd'nem feladta, elkezdik táplálni. Nem a legjobb falatokat kapja, de igazán ízletes és tápláló étellel látják el. Megmentik az életét. 

Mindenkinek köszönöm, akit masszírozhatok, hogy boldogabbá tesz engem! Köszönöm a lehetőséget, köszönöm az érintést, mely nekem alapfeltétel az élethez. Köszönöm, hogy az elhivatásomnak élhetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése