Rozalinda Lelkecske

Apai nagymamámtól kaptam a blog címéül is használt Rozalinda Lelkecske becenevet.

Ezt az oldalt a sütési, főzési, szappankészítési azaz mindenféle alkotási tevékenységem kiírására kezdtem el használni, kiegészítve mindennapjaim élményeivel, lelkem rezdüléseivel.
Most már csak ez utóbbiak teszik ki írásaim nagy részét.

Imádok olvasni, futni, kirándulni, beszélgetni és nevetni!

Szeretem a pszichológiát, a spiritualitást és mindent ami közelebb vihet önmagamhoz.

2013. február 12., kedd

Önuralom, paleo kókuszos mandula golyó és rakottas

Vasárnap készült nálunk szalagos fánk...Hát valami csodálatosan nézett ki. És az illata...! Feltettem fb-ra és Barátnőm egyből írta, milyen önuralmam van, hogy képes vagyok megállni, hogy nem eszem belőle. Ez volt vasárnap. 

Tegnap, azaz hétfőn már a reggelem is "rosszul" indult. Igazából minden rendben volt, jó hangulatban voltam, mégis lecsúszott négy szelet fehér kenyér..., két konzerv májkrémmel. Ohhh, mennyire szeretem a májkrémes kenyeret csemege uborkával! Huhh. Nagyon. Jó, mentségemül szolgáljon, hogy akartam paleo zsemlét készíteni, de nem volt itthon tojás, így muszáj volt azt a rettentően egészségtelen és finom (!) kenyeret ennem. Négy szelettel mindjárt. :) De abból kettő pirítósként volt elkészítve! Már ha ez számít valamit... Nem, tudom. :)  A májkrémes kenyérről jut eszembe, hogy mikor 16 éves lehettem, elég rosszul álltunk anyagilag a szüleimmel és a legtöbbször májkrémes kenyér volt otthon. Apukám, poénnak szánva mondta barátomnak, hogy reméli, ezen kívül mást is fogok tudni készíteni majd...Én pedig gondolkodás nélkül vágtam vissza, hogyha más is lenne itthon, mint májkrém, készítenék mást is... Nagyon megbántottam Őt. Még most is szégyellem magam!!! :( Annyira csúnya dolog volt ez tőlem és sosem követtem meg érte.... Annyira sajnálom!

A négy, jó vaskos szelet kenyér után már nem nagyon ettem tegnap. Leszámítva egy Snickerst, egy Kinder Maxi Kinget és egy Chocapic müzliszeletet. :) Az első és az utóbbi el volt rejtve a kocsimba, szűkösebb időkre.... A Maxi Kinget frissiben vettem. És ettem meg. Hát, most mit mondjak? Az önuralom teljes hiánya...? Lehet.

A mai napom korán indult. Háromnegyed ötkor keltem, mert öt órától futni voltam Futóscsajszimmal. Egy jó háromnegyed órát futottunk. Jó volt! Az az igazság, hogy ma is faltam. Sokat. DE! Csakis szénhidrátmenteset. Készítettem mandulás kókuszgolyót és rakott zöldségest is. Sajnos képet elfelejtettem készíteni róluk, mert -hát, mit tagadjuk...- felfaltam őket. Gyorsan. :) A kókuszos golyó az darált mandulából, kakaóporból, édesítőszerből, kókuszból és "ragasztóként" szilvalekvárból állt. A zöldséges rakottas pedig egy nagy padlizsánból, két karalábéból, és egy kis kolbászból sült össze. Hmmm, nagyon finom volt. Megettem az egészet. Egyedül. :) Jó, hát fogyasztok egy kicsit.... Jóóó, nem kicsit. Sokat. De ma súlyzózni is voltam! Bizony.

Csak a sok mozgás lehet az oka a falásrohamomnak... Csakis az! :) Meglátjuk, holnap milyen napom lesz, és utána falok -e még... 

S, hogy állok az önuralommal? Háááát, az nem számít önuralomnak, hogy legyőzöm magamban az erősséget a kajálás kapcsán? :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése